Skip to content (Press Enter)
  • Markedsføring
  • Grammatik
  • Skrivetips
  • Kursus
  • Produkter
+41 43 11 84
vivi@vivih.dk
Vivi H.

Vivi H.

Kommunikation, Tekstforfatning, og Markedsføring

  • Forside
  • Jeg tilbyder
    • Sociale medier
    • Kommunikation og Tekstforfatning
    • Markedsføring
    • Online kurser og guides
    • Forfatterdrømme
    • Gratis tips
  • Shop H.
  • Kontakt mig
Vivi H.

Vivi H.

Kommunikation, Tekstforfatning, og Markedsføring

  • Forside
  • Jeg tilbyder
    • Sociale medier
    • Kommunikation og Tekstforfatning
    • Markedsføring
    • Online kurser og guides
    • Forfatterdrømme
    • Gratis tips
  • Shop H.
  • Kontakt mig
  • Markedsføring
  • Grammatik
  • Skrivetips
  • Kursus
  • Produkter
+41 43 11 84
vivi@vivih.dk
Vivi H.

Vivi H.

Kommunikation, Tekstforfatning, og Markedsføring

  • Forside
  • Jeg tilbyder
    • Sociale medier
    • Kommunikation og Tekstforfatning
    • Markedsføring
    • Online kurser og guides
    • Forfatterdrømme
    • Gratis tips
  • Shop H.
  • Kontakt mig

Start-up

Showing: 1 - 1 of 1 RESULTS
  • Iværksætter starthjælp

    Kom godt i gang med din virksomhed

    79,00 kr.
    Tilføj til kurv
  • Hvad er din holdning til clickbait?

#clickbait #overskrift #dengodeoverskrift #tretipstilengodoverskrift #vivihdk #skabsynlighed #værpræcisogkonkret #fokuserpåfordelene #clickbaitvirker
  • Clickbait. Hadet af de fleste og elsket af de få. 

Men du kommer bare ikke udenom, at clickbait virker på en god overskrift til din pressemeddelelse.

Jeg har skrevet et blogindlæg om brugen af clickbait, og jeg giver dig samtidig tre gode råd og eksempler.

Du finder indlægget via linket på profilen @vivih_dk

#clickbait #overskrift #dengodeoverskrift #tretipstilengodoverskrift #vivihdk #skabsynlighed #værpræcisogkonkret #fokuserpåfordelene #clickbaitvirker
  • Når du skal skrive en god overskrift, der fanger læseren, så er der tre tips du kan følge. 

Eksemplerne er faktisk clickbait, fordi de lokker læseren til at klikke på overskriften og læse artiklen. Der er nemlig stor forskel på at lave clickbait på en sober måde eller på den overdrevne måde, som store medier bruger.

Nu får du tre tips til en god overskrift samt tre eksempler på en overskrift til en historie om, at Finn er startet op som personlig træner.

1. Vær præcis og konkret: 

Gør overskriften kort og præcis, så den straks fanger læserens opmærksomhed og beskriver virksomhedens kernebudskab. Undgå for mange floskler og vær direkte i formuleringen.

Eksempel: “Ny personlig træner i byen”

2. Skab nysgerrighed: 

Brug en overskrift, der vækker læserens nysgerrighed og gør dem interesserede i at læse mere om virksomheden. Skab en lille undren eller løft en interessant pointe.

Eksempel: “Finn har den hemmelige formel”

3. Fokusér på fordelene: 

Hvis din virksomhed tilbyder en løsning eller fordel for kunderne eller samfundet, så lad det skinne igennem i overskriften. Folk vil gerne vide, hvad de kan få ud af at læse mere om din virksomhed.

Eksempel: “Finn gør din hverdag bedre”

Husk altid at være ærlig og troværdig i din overskrift og pressemeddelelse, da det er vigtigt for at opbygge tillid til din virksomhed.

Hvilken overskrift ville du klikke på?

#clickbait #overskrift #dengodeoverskrift #tretipstilengodoverskrift #vivihdk #skabsynlighed #værpræcisogkonkret #fokuserpåfordelene #clickbaitvirker
  • Har du startet ny virksomhed, så skal du lave larm i lokalområdet.

Det kan du gøre med en pressemeddelelse.

Du kan vælge selv at skrive en eller få en skrevet for dig.

Fordelen med en pressemeddelelse er, at du ikke behøver ringe til forskellige aviser for at aftale et interview. Hvis du sender pressemeddelelsen med dine kontaktinfo, så vil de selv kontakte dig, hvis de finder din nyhed interessant nok. Og har du skrevet en god pressemeddelelse, så kan du være heldig, avisen sætter den i uden at redigere i den.

Hvis du vælger at skrive en selv, så får du lige tre gode råd til en god overskrift, der sender folk videre i teksten.

1.	Vær præcis og konkret
2.	Skab nysgerrighed
3.	Fokusér på fordelene

Og husk! Kniber det med at skrive den selv, så kan jeg altid hjælpe dig.

#StartupHacks #PressReleaseTips #CatchyHeadlines #InnovationNews #pressemeddelelse #iværksætteri #nyvirksomhed #medier #startup #tiptilpressemeddelelsen #spændendeoverskrift #clickbait #vivihdk
  • Follow your dreams 🌟

#FollowYourDreams #DreamChaser #PursueYourPassion #DreamBig #ChaseYourGoals #DareToDream #BelieveInYourself #GoAfterIt #DreamersUnite #NeverGiveUp #AchieveYourDreams #DreamsToReality #AmbitionUnleashed #PassionPursuit #SuccessJourney #DreamBelieveAchieve #MotivatedMindset #HustleForYourDreams #DreamInspireCreate #AspireToInspire #vivihdk
  • Har du brugt sommerferien på at tænke over, om du skal starte ny virksomhed op?

Er 1. august dagen at starte på?

Der er lige et par ting, du skal overveje, før du trykker start.

Du kan swipe i billederne og få overskriften, men du kan også læse blogindlægget på hjemmesiden. Du finder linket i profilen @vivih_dk 

#StartupDK #Iværksætterliv #Nystartet #EntreprenørDK #InnovationDK #VækstDK #TechDK #BusinessDK #DigitalDK #Iværksætteri #Nyevirksomheder #Væksteventyr #StartupDanmark #Skalering #NystartetVirksomhed #Iværksætterkultur #EntrepreneurshipDK #TechInnovation #InnovativeIdeer #vivihdk
  • Er du tastaturkriger, kommentar-ninja eller den positive type, der liker alt?

1.) Du har sikkert stødt på en tastaturkriger eller to rundt omkring på de sociale medier. Du ved typen, der bare skyder med skarp på alt og ofte bliver personlig. Nogen gør det for sjov, mens andre gør det, fordi de kan. De føler sig beskyttet af skærmen.

2.) Kommentar-ninja er et ord, jeg selv har fundet på. Mest fordi jeg elsker ordet ninja. Ordet dækker over typen, der sniger en kommentar ind på alle opslag. Søde, beske, bedrevidende eller sjove kommentarer alle steder. Når man har set den samme  person kommentere rundt omkring, så kender man næsten vedkommende personligt.

3.) Den sidste type er én, der der ikke er fedtet med at give likes på alt. Billeder, videoer, stories, reels, indtjekninger og alle slags opslag. Og det er bestemt positivt, men måske en kommentar i ny og næ kunne være rart.

Hvilken type er du? 1, 2 eller 3? Eller måske en helt 4.?

#tastaturkriger #kommentarninja #likealt #hvemerdu #vivihdk #socialemedier #facebook #instagram #talordentligt
Følg med på Instagram

Udvalgte sider

  • Shop H.
  • Handelsbetingelser
  • Sociale medier
  • kommunikation
  • Markedsføring
  • Online kurser og guides
  • Gratis tips
  • Priser
  • Om Vivi H.
  • Kontakt mig
Copyright © 2023 Vivi H. All Rights Reserved.Persondatapolitik og Cookies
Jeg bruger cookies for at forbedre din oplevelse. Vil du acceptere det Ok jeg accepterer Nej tak Nej tak Du kan altid slette dine cookies igen Læs mere
Persondata- og Cookie-politik

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Altid aktiveret
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
GEM & ACCEPTÈR